بخشش آقای مترجم، هدیه ای دیگر برای مادریدیها

FCBarcelona.ir

در ادامه الطاف بی حد فدراسیون فوتبال اسپانیا در حق تیم مادریدی، اینبار آنها تصمیم به بخشش حرکت ناشایست مربی مادریدیها در قبال تیتو ویلانووا - سرمربی فعلی بارسلونا - گرفته اند.

آگوست 2011، در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا بین بارسا و رئال مادرید، در حالیکه در واپسین دقایق دیدار جریان بازی با درخشش لئو مسی به سود کاتالانها پیش می رفت و بارسا درصدد قهرمانی در این جام بود، مارسلو با تکلی خشن سسک فابرگاس را نقش بر زمین کرد. با توجه به شرایط خاص و تنش های موجود در این دیدار، بین بازیکنان دو تیم درگیری آغاز شد و بازی برای دقایقی به تعویق افتاد. سرمربی پرتغالی مادریدی ها که فرصت را مناسب دید، بی دلیل به تیتو - دستیار وقت پپ گواردیولا - حمله ور شد و انگشت خود را در چشم او فرو برد. تیتو نیز در عکس العمل نسبت به این حرکت، با دست ضربه ای به او وارد کرد. درنهایت رای صادره، حاکی از محرومیت دو و یک جلسه ای به ترتیب برای مورینیو و ویلانووا و پرداخت 600 یورو بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


حال فدراسیون فوتبال اسپانیا در جدیدترین اقدامش محرومیت مورینیو و تیتو ویلانوا را بخشیده است. 19 فوریه 2012 بود که آنخل ماریا ویار، برای هفتمین دوره خود بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا تکیه زد. هافبک سال های دور فوتبال اسپانیا، طبق عادتش در ابتدای دوره ریاست خود، تمامی محرومیت های کوچک اشخاص خاطی که در سال اخیر رخ داده است را نادیده گرفت و عفو عمومی اعلام کرد. محرومیت دو جلسه ای مربی پرتغالی و همچنین یک جلسه ای تیتو ویلانوا هم مشمول این مسئله شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا دهقان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 42848
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1